U planu širenje servisne mreže po Srbiji

Bez autora
Jul 27 2010

"Hondini" modeli su do pre samo desetak godina bili prava retkost na našim ulicama. Ljubitelji dinamičnih i kvalitetnih automobila japanskog proizvođača najviše su se odlučivali za kupovinu polovnjaka jer su "Hondini" četvorotočkaši jedni od najpouzdanijih u celom svetu. Novi život "Honde" u Srbiji počeo je aprila 2005. godine kada je "Delta auto-moto" postala ekskluzivni uvoznik. Prvi problem s kojim se kompanija suočila bila je prodajno-servisna mreža koja, praktično, nije ni postojala. Napredak je u međuvremenu učinjen i sada. Umesto jednog, vlasnici "hondi" mogu da biraju između šest ovlašćenih servisa. Utisak je da to ipak nije dovoljno jer je u poslednje dve i po godine u Srbiji prodato oko 2.200 novih "Hondinih" automobila, dok je našu granicu u istom periodu prešlo sigurno još toliko polovnih. Dva servisa se nalaze u Beogradu (Delta auto-moto i Centar S), dok je po jedan otvoren u Lazarevcu (Toša Mont), Čačku (Auto-garant), Nišu (Auto Niš) i Novom Sadu (Stojanov). Plan je da u bliskoj budućnosti servisna mreža pokrije i druge krajeve.

U planu širenje servisne mreže po Srbiji"Hondini" modeli su do pre samo desetak godina bili prava retkost na našim ulicama. Ljubitelji dinamičnih i kvalitetnih automobila japanskog proizvođača najviše su se odlučivali za kupovinu polovnjaka jer su "Hondini" četvorotočkaši jedni od najpouzdanijih u celom svetu.

Novi život "Honde" u Srbiji počeo je aprila 2005. godine kada je "Delta auto-moto" postala ekskluzivni uvoznik. Prvi problem s kojim se kompanija suočila bila je prodajno-servisna mreža koja, praktično, nije ni postojala.

Napredak je u međuvremenu učinjen i sada. Umesto jednog, vlasnici "hondi" mogu da biraju između šest ovlašćenih servisa. Utisak je da to ipak nije dovoljno jer je u poslednje dve i po godine u Srbiji prodato oko 2.200 novih "Hondinih" automobila, dok je našu granicu u istom periodu prešlo sigurno još toliko polovnih. Dva servisa se nalaze u Beogradu (Delta auto-moto i Centar S), dok je po jedan otvoren u Lazarevcu (Toša Mont), Čačku (Auto-garant), Nišu (Auto Niš) i Novom Sadu (Stojanov). Plan je da u bliskoj budućnosti servisna mreža pokrije i druge krajeve. "Honda" je, međutim, poznata po veoma visokim i strogim standardima razvoja servisne mreže, tako da se ovom procesu pristupa planski i sistematski. Na drugoj strani, svi "Hondini" servisi u našoj zemlji su novi, moderni i opremljeni po svetskim standardima. To potvrđuje podatak da četiri servisa imaju limarsko-farbarsko odeljenje, dok se u ostalim radovi obavljaju uslužno.

Na vrhu liste pouzdanosti

Glavni servis "Delta auto-moto" nalazi se u Ulici omladinskih brigada na Novom Beogradu. Opremljen je sa šest radnih mesta, a zakazivanje može da se odradi dolaskom u servis telefonom ili preko interneta na stranici www.honda-srbija.rs.

- Iako su "Hondini" automobili na samom vrhu liste pouzdanosti, ipak, da bi konstantno bili u najboljoj mogućoj formi, potrebna im je kvalitetna servisna usluga po standardima proizvođača, savremena dijagnostika i originalni rezervni delovi koje nude jedino "Honda" ovlašćeni servisi. U našem servisnom centru nudimo sledeće usluge: redovno servisiranje, vulkanizerske radove, limarsko-farbarske popravke, hotel za gume, procenu štete, pranje i poliranje vozila, procenu vrednosti polovnog vozila, ali i registraciju, tehnički pregled i kupovinu polise obaveznog osiguranja - rekao je za "Blic" Nenad Buha, direktor post prodaje.

Zakazivanje sedam dana unapred

U sklopu servisnog centra nalazi se trening centar sa savremenom opremom, dokumentacijom i tehničkom podrškom potrebnom za obavljanje specijalnih obuka. Takođe, svaki "Honda" diler povezan je direktnom on-line vezom sa tehničkom podrškom proizvođača spremnom da pomogne odgovarajući na stručna pitanja ili kod dijagnostike težih problema. QIC (Quality Improvement Corespodence) prepiska dilera u celom svetu sa tehničkom službom proizvođača omogućava brz i od proizvođača tačno definisan odgovor na svaki eventualni problem.

- Kada su u pitanju rokovi, isporuka rezervnih delova je između četiri i 10 dana (prosečan rok je sedam dana). Servisiranje u "Delta auto-moto centru" se zakazuje do sedam dana unapred kada je sezona ili tri do četiri dana van sezone. Međutim, kod hitnih slučajeva strankama se maksimalno izlazi u susret i vozila se primaju istog dana. Za sve kojima je automobil sredstvo za rad obezbeđeno je iznajmljivanje zamenskog vozila sa popustom od 20 odsto u odnosu na redovni cenovnik. Moguće je iznajmiti zamensko vozilo i u vremenskom periodu do četiri sata ako je vozilo ostavljeno na redovnom servisu, tako da stranka može da obavi sve svoje dnevne obaveze - dodao je Nenad Buha.

Redovan servis za "Hondine" modele predviđen je jednom godišnje ili na svakih 10.000 kilometara.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik