"Hondini" modeli su do pre samo desetak godina bili prava retkost na našim ulicama. Ljubitelji dinamičnih i kvalitetnih automobila japanskog proizvođača najviše su se odlučivali za kupovinu polovnjaka jer su "Hondini" četvorotočkaši jedni od najpouzdanijih u celom svetu. Novi život "Honde" u Srbiji počeo je aprila 2005. godine kada je "Delta auto-moto" postala ekskluzivni uvoznik. Prvi problem s kojim se kompanija suočila bila je prodajno-servisna mreža koja, praktično, nije ni postojala. Napredak je u međuvremenu učinjen i sada. Umesto jednog, vlasnici "hondi" mogu da biraju između šest ovlašćenih servisa. Utisak je da to ipak nije dovoljno jer je u poslednje dve i po godine u Srbiji prodato oko 2.200 novih "Hondinih" automobila, dok je našu granicu u istom periodu prešlo sigurno još toliko polovnih. Dva servisa se nalaze u Beogradu (Delta auto-moto i Centar S), dok je po jedan otvoren u Lazarevcu (Toša Mont), Čačku (Auto-garant), Nišu (Auto Niš) i Novom Sadu (Stojanov). Plan je da u bliskoj budućnosti servisna mreža pokrije i druge krajeve.
"Hondini" modeli su do pre samo desetak godina bili prava retkost na našim ulicama. Ljubitelji dinamičnih i kvalitetnih automobila japanskog proizvođača najviše su se odlučivali za kupovinu polovnjaka jer su "Hondini" četvorotočkaši jedni od najpouzdanijih u celom svetu.
Novi život "Honde" u Srbiji počeo je aprila 2005. godine kada je "Delta auto-moto" postala ekskluzivni uvoznik. Prvi problem s kojim se kompanija suočila bila je prodajno-servisna mreža koja, praktično, nije ni postojala.
Napredak je u međuvremenu učinjen i sada. Umesto jednog, vlasnici "hondi" mogu da biraju između šest ovlašćenih servisa. Utisak je da to ipak nije dovoljno jer je u poslednje dve i po godine u Srbiji prodato oko 2.200 novih "Hondinih" automobila, dok je našu granicu u istom periodu prešlo sigurno još toliko polovnih. Dva servisa se nalaze u Beogradu (Delta auto-moto i Centar S), dok je po jedan otvoren u Lazarevcu (Toša Mont), Čačku (Auto-garant), Nišu (Auto Niš) i Novom Sadu (Stojanov). Plan je da u bliskoj budućnosti servisna mreža pokrije i druge krajeve. "Honda" je, međutim, poznata po veoma visokim i strogim standardima razvoja servisne mreže, tako da se ovom procesu pristupa planski i sistematski. Na drugoj strani, svi "Hondini" servisi u našoj zemlji su novi, moderni i opremljeni po svetskim standardima. To potvrđuje podatak da četiri servisa imaju limarsko-farbarsko odeljenje, dok se u ostalim radovi obavljaju uslužno.
Na vrhu liste pouzdanosti
Glavni servis "Delta auto-moto" nalazi se u Ulici omladinskih brigada na Novom Beogradu. Opremljen je sa šest radnih mesta, a zakazivanje može da se odradi dolaskom u servis telefonom ili preko interneta na stranici www.honda-srbija.rs.
- Iako su "Hondini" automobili na samom vrhu liste pouzdanosti, ipak, da bi konstantno bili u najboljoj mogućoj formi, potrebna im je kvalitetna servisna usluga po standardima proizvođača, savremena dijagnostika i originalni rezervni delovi koje nude jedino "Honda" ovlašćeni servisi. U našem servisnom centru nudimo sledeće usluge: redovno servisiranje, vulkanizerske radove, limarsko-farbarske popravke, hotel za gume, procenu štete, pranje i poliranje vozila, procenu vrednosti polovnog vozila, ali i registraciju, tehnički pregled i kupovinu polise obaveznog osiguranja - rekao je za "Blic" Nenad Buha, direktor post prodaje.
Zakazivanje sedam dana unapred
U sklopu servisnog centra nalazi se trening centar sa savremenom opremom, dokumentacijom i tehničkom podrškom potrebnom za obavljanje specijalnih obuka. Takođe, svaki "Honda" diler povezan je direktnom on-line vezom sa tehničkom podrškom proizvođača spremnom da pomogne odgovarajući na stručna pitanja ili kod dijagnostike težih problema. QIC (Quality Improvement Corespodence) prepiska dilera u celom svetu sa tehničkom službom proizvođača omogućava brz i od proizvođača tačno definisan odgovor na svaki eventualni problem.
- Kada su u pitanju rokovi, isporuka rezervnih delova je između četiri i 10 dana (prosečan rok je sedam dana). Servisiranje u "Delta auto-moto centru" se zakazuje do sedam dana unapred kada je sezona ili tri do četiri dana van sezone. Međutim, kod hitnih slučajeva strankama se maksimalno izlazi u susret i vozila se primaju istog dana. Za sve kojima je automobil sredstvo za rad obezbeđeno je iznajmljivanje zamenskog vozila sa popustom od 20 odsto u odnosu na redovni cenovnik. Moguće je iznajmiti zamensko vozilo i u vremenskom periodu do četiri sata ako je vozilo ostavljeno na redovnom servisu, tako da stranka može da obavi sve svoje dnevne obaveze - dodao je Nenad Buha.
Redovan servis za "Hondine" modele predviđen je jednom godišnje ili na svakih 10.000 kilometara.